O mnie

Nazywam się Mariusz Cetnarski. Pracuję zdalnie. Z sukcesami buduję pozycje lidera branżowych wyników wyszukiwania dla moich klientów.

Wiedza i doświadczenie:

Wiedzę w zakresie SEO zdobywam od 2012 roku. Specjalizuję się w SEO optymalizacji i link buildingu. Aktualną wiedzę czerpię z wytycznych dla webmasterów, publikacji branżowych, wymiany doświadczeń z innymi specjalistami. Jestem na bieżąco.

Doświadczenie zawodowe nabywałem jako freelancer i etatowy pracownik agencji interaktywnych/SEO na różnych szczeblach. Dziś jestem przedsiębiorcą. Do realizacji powierzonych zadań wykorzystuję know-how, własne zasoby oraz oprogramowanie. Najczęściej to Semstorm, Majestic, Screaming Froog, Clusteric Search Auditor.

Pracuję z właścicielami małych firm oraz przedstawicielami międzynarodowych korporacji. Obsługuję sklepy internetowe i lokalne biznesy. Mam sukcesy w realizacji strategii projektów z branży aptecznej, medycznej, modowej, finansowej, motoryzacyjnej i wielu innych.

Obsługuję system reklamowy Google ADS oraz systemy reklamowe popularnych portali społecznościowych.

Jak pracuje specjalista SEO Mariusz Cetnarski?

Sprawdzam witrynę klienta. Wsłuchuję się w informacje, które mi przekazuje o swojej firmie oraz jej klientach. Analizuję dostępne dane. Szacuję koszty inwestycji na podstawie estymowanych danych. Często zabiegam o synergię między płatnymi reklamami a SEO. Przygotowuję strategię SEO na pierwsze 3-4 miesiące. Jej podstawowym celem jest zwrot z inwestycji, czyli zwiększenie przychodu firmy, która inwestuje w SEO. W przypadku powodzenia rozmawiamy o rozwoju.

Linkuję z prywatnej bazy i starannie wyselekcjonowanych źródeł. Profil linków bazuje na stronach, które indeksują się szybko, są rozwijane i przekazują moc linkowanej witrynie. Nie ma na nich wielu linków wychodzących. Nie zawsze mają wysoki DR, UR, czy TF, ale nie zawodzą. Mam nad nimi kontrolę. Sygnały zewnętrzne, które pozyskuję dla projektu, są własnością klienta z wyłączeniem linków wzmacniających, które umieszczam zwykle na stronie głównej wybranego serwisu. Je utrzymuję z bieżącego budżetu na link building.

Optymalizacja techniczna jest prowadzona równolegle. Poprawki wprowadzane są na podstawie wewnętrznego audytu. Otrzymują priorytet ważności. Optymalizuję wszystkie popularne skrypty. Współpracuję z programistami. Treści zlecam zaufanym copywriterom, którzy na podstawie specyfikacji przygotowują opis produktu, kategorii lub artykuł na blog.

Zleceniodawcy, którzy chcą mieć kontrolę nad procesem pozycjonowania, mają możliwość akceptowania źródeł linków albo treści. Domyślną formą kontaktu ze mną jest e-mail lub telefon. Udostępniam narzędzia, które w dowolnym czasie obrazują postępy mojej pracy. Raz w miesiącu raportuję i rozliczam. W podsumowaniu piszę o wykonanej pracy i jej efektach, pozyskanych linkach oraz planach na kolejny miesiąc.

Dlaczego warto ze mną współpracować?

Jestem przedsiębiorcą i myślę jak przedsiębiorca. Pracuję z niewielkim gronem klientów. Pracujemy po to, by zarabiać. Naszym celem jest zwrot z inwestycji. Mam niezbędne oprogramowanie i zasoby do tego, by podjąć się nawet trudnych projektów. Służę doświadczeniem. Radzę jak maksymalizować przychód również z innych źródeł. Jestem transparentny. Pracuję i osiągam cele.