• Chełmża, Toruń, Bydgoszcz, Zdalnie
  • czesc@seomariusz.pl
  • +48 607 308 754

Usługi pozycjonowania / SEO jako element strategii marketingowej

Odpowiednie pozycjonowanie stron jest czynnikiem niezbędnym dla rozwoju każdego przedsięwzięcia biznesowego. Marketing internetowy na przestrzeni ostatnich lat stał się podstawą dobrze przeprowadzonej kampanii reklamowej. Liczba aktywnych odbiorców pozostałych mediów zdaje się spadać wprost proporcjonalnie do wzrostu osób, funkcjonujących w internecie. Jak skutecznie przeprowadzić kampanię internetową? Jakie skutki może nam przynieść dobrze przeprowadzona optymalizacja strony? Jakie...

Szkolenie SEO / Kurs SEO / książki o SEO – wiedza teoretyczna

Wiedza z zakresu SEO z biegiem czasu coraz bardziej zyskuje na wartości. Niezależnie od tego, w jakiej branży działamy – jeśli chcemy dotrzeć do klienta przy pomocy wszystkich dostępnych możliwości, musimy wiedzieć, jak odpowiednio zoptymalizować naszą stronę. Nawet w przypadku gdy nie zajmujemy się tym samodzielnie – powinniśmy być w stanie określić, czy zatrudniana przez...

Pozycjonowanie stron samemu – jak pozycjonować?

Pozycjonowanie stron samemu jest możliwe. Każdy, kto zdecyduje się na przystąpienie do optymalizacji strony oraz pozyskiwania linków ma szansę na poprawę widoczności pozycjonowanej witryny w naturalnych wynikach wyszukiwania. W zależności m.in. od konkurencyjności branży, pozycjonowanie strony samem umożliwi osiągnięcie dodatkowych korzyści w kilka tygodni po rozpoczęciu prac lub dopiero po kilkunastu miesiącach. Główną zaletą pozycjonowania...

Tanie pozycjonowanie stron

Hasło tanie pozycjonowanie stron potrafi wywołać gorącą dyskusję. Po jednej stronie stołu zasiądzie nie jeden specjalista SEO i przedstawiciel agencji, którzy przekonywać będą do tego, że tanie pozycjonowanie stron to gwarancja porażki. Z drugiej strony znajduje się ograniczone grono firm oraz freelancerzy podtrzymujący, że tanie pozycjonowanie stron jest możliwe i skuteczne. W tej branży są...

Pozycjonowanie PrestaShop

PrestaShop to dość plastyczny skrypt. Korzystający z niego właściciel firmy ma do dyspozycji szereg rozwiązań umożliwiających przyciągnięcie nowych użytkowników oraz skłonienie ich do wykonania oczekiwanego działania — dokonania zakupu. Skupię się na tych, które wyczerpią pozycjonowanie PrestaShop. Kilka słów o platformie PrestaShop PrestaShop jest darmowym skryptem. Platforma umożliwia tworzenie i zarządzanie sklepami internetowymi. Od lat...

Pozycjonowanie WordPress

WordPress to obecnie najbardziej popularny CMS, czyli system zarządzania treścią. Ten skrypt wybierany jest głównie do budowy i obsługi stron internetowych. WordPress z rozszerzeniem może funkcjonować jako niewielki sklep internetowy. Jako że oparty jest o licencję General Public License (GNU), jest w zupełności darmowy i może bezpłatnie go pobrać każdy użytkownik Internetu. Pierwszy WordPress ujrzał...

Linkowanie wewnętrzne na przykładzie bloga WordPress

Linkowanie wewnętrzne to ważny element dobrze przygotowanej strony. To fundament wysokiej pozycji w wyszukiwarce. Bardzo często potencjał linkowania wewnętrznego jest niewykorzystywany, co utrudnia cały proces pozycjonowania. Chcąc zmienić ten stan rzeczy konieczne jest wprowadzenie kilku kluczowych zmian. Pamiętaj jednak, aby wszystkie działania optymalizujące były wygodne w odbiorze głównie dla potencjalnych użytkowników. Pogodzenie komfortu odbiorców i...

SEO copywriting na przykładzie tego artykułu

Copywriting SEO to sztuka tworzenia tekstów na strony www, które pełnią nie tylko funkcje informacyjne i zachęcającego do skorzystania z opisywanej oferty, ale przede wszystkim wpływają na pozycję witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Teksty SEO, dzięki spełnieniu określonych wymagań, pomagają przyciągać nowych użytkowników i zwiększać sprzedaż bez korzystania z płatnej reklamy. SEO copywriting: co to...

Czas ładowania strony

Czas ładowania strony to czas, jaki zajmuje tejże stronie wczytanie się i pokazanie się w pełnej formie użytkownikowi docelowemu. Choć brzmi to dość prosto na szybkość ładowania się strony ma wpływ kilka czynników — sama w sobie nie jest też tak prostolinijna, jak mogłoby się wydawać. Mierzyć ją bowiem można na kilka sposobów, biorąc pod uwagę:...

Pozycja strony w Google a korzyści dla firmy

Obecnie korzyści wynikających z posiadania swojej witryny internetowej nie trzeba chyba nikomu tłumaczyć. Niemniej jednak, aby mogli do niej dotrzeć nasi potencjalni klienci, musi mieć ona odpowiednią pozycję w Google, czyli być po prostu dobrze widoczna w wynikach wyszukiwania. Jakie korzyści dla firmy może przynieść właściwa pozycja strony w Google? Nie jest to na pewno wyłącznie...