Pozycjonowanie strony cennik i oferta

Cieszę się, że zainteresowała Cię moja oferta na pozycjonowanie stron i sklepów internetowych. Jestem freelancerem, który prowadzi małą firmę marketingowo-konsultingową. Moja oferta jest skierowana do firm, które chcą zwiększyć swoją widoczność w wyszukiwarkach internetowych. Proponuję indywidualne podejście do każdego klienta i dokładnie dopasowaną strategię SEO.

Sukces wymaga pracy. Zacznijmy dziś. Nie ma znaczenia to, jak dużą firmę prowadzisz. Jeśli chcesz zainwestować w SEO firmy, mamy o czym rozmawiać. Pozycjonowanie stron to dobry wybór. Sposób da dywersyfikację ruchu i rozwiązanie przynajmniej siedmiu innych problemów firmy. Artykuł na ten temat znajdziesz na moim blogu. Przejdźmy do sedna oferty.

Moja oferta na pozycjonowanie stron w Google i innych wyszukiwarkach

W zależności od tego, czego oczekujesz, mogę zaproponować inną ścieżkę SEO. Dzieląc taką ofertę na pakiety SEO, w ramach pakietu START wykonam dla Twojej firmy:

  • Wewnętrzny audyt techniczny strony internetowej.
  • Analizę konkurencji.
  • Analizę słów kluczowych.
  • Przygotowanie strategii SEO.
  • Optymalizację treści na stronie.
  • Wprowadzenie zmian technicznych na stronie internetowej.
  • Budowanie linków do strony.
  • Tworzenie unikalnych treści.
  • Monitorowanie pozycji w wynikach wyszukiwania.
  • Analizowanie ruchu na stronie internetowej.
  • Optymalizację wizytówki w Google Firma.
  • Rozbudowę strony o nowe sekcje.

Pakiet PROFESSIONAL to:

  • Wszystko to, co w pakiecie START.
  • Tworzenie kampanii reklamowych w Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads.
  • Budowę data layer.
  • Optymalizację konwersji na stronie internetowej i jej kosztów.
  • Analizę nowych trendów.
  • Rozbudowę serwisu o nowe funkcjonalności.

Wyżej wymienione „pakiety SEO” potraktuj proszę poglądowo. Przygotuję dla Twojej firmy dopasowaną strategię SEO. Ty zdecydujesz, czy zlecisz mi wdrożenia zmian, tworzenie nowych treści, kampanie reklamowe lub inne zadania. Pracuję skutecznie z działami IT, copywriterami, managerami SoMe i innymi specjalistami.

Jak dystrybuowane będą Twoje pieniądze? Większość budżetu na pozycjonowanie przeznaczana jest na pokrycie kosztów wdrożeń i rozwiązań (np. optymalizacja, zakup linków). Pozostała kwota to moje wynagrodzenie.

Jak pracuję? Współpraca ze mną wygląda następująco:

  1. rozmawiamy i poznajemy siebie nawzajem,
  2. wykonuję audyt SEO, profilu linków, firmowej witryny i analizę słów kluczowych oraz konkurencji „na wejście”,
  3. określamy zakres współpracy (cele – słowa kluczowe, pozyskanie konwersji, zwiększanie widoczności, harmonogram prac na stronie, harmonogram prac nad profilem linków, harmonogram prac rozwojowych) i dopinamy formalności (podpisujemy bezpieczną dla stron umowę, która reguluje zasady współpracy i którą bez problemu rozwiążesz na koniec miesiąca),
  4. przekazujesz mi niezbędne dostępy (dostęp do firmowej witryny, serwera ftp, Google Analytics i Search Console),
  5. uruchamiam dzienny monitoring pozycji w systemie Stat4Seo i aplikacji webowej.
  6. w cyklach miesięcznych raportuję swoją pracę (z raportu dowiesz się, co zrobiłem i jakie linki pozyskałem oraz gdzie jesteśmy).

Ile zapłacisz za pozycjonowanie strony lub sklepu internetowego?

Cennik pozycjonowania stron uzależniony jest od kilku czynników:

  • widoczności, jaką Twoja witryna już ma,
  • ilości zmian, które trzeba wprowadzić,
  • częstotliwości aktualizacji rozwojowych,
  • konkurencyjności branży w której działasz,
  • czasu, w jakim zakładasz osiągnięcie efektu.

Jeśli chcesz pozycjonować stronę firmową lokalnie, w umiarkowanie konkurencyjnej branży to musisz liczyć się z wydatkiem od 1500 zł netto/mc. Jeżeli myślisz o pozycjonowaniu sklepu internetowego to wycena, którą otrzymasz, będzie wyższa. Cennik pozycjonowania dla e-commerce rozpoczyna się od 2000 zł netto/mc.

Pozycjonowanie stron traktuj jako inwestycję. Samodzielnie możesz zadecydować o jej wysokości. Możesz zlecić tańsze pozycjonowanie, rozliczać się za efekt lub przyjąć, że będzie to fragment szerszej strategii marketingowej. Mój cennik pozycjonowania jest zawsze adekwatny do kosztów i pracy, którą muszę wykonać, żeby osiągnąć cel. Chcesz dowiedzieć się, ile będzie kosztowało pozycjonowanie Twojej strony? Skorzystaj z dostępnego niżej formularza lub wyślij e-mail na: czesc@seomariusz.pl.

Pozycjonowanie stron z SEO Mariuszem a korzyści

Dlaczego warto ze mną współpracować? Jestem skuteczny. Pracuję z małymi firmami i międzynarodowymi korporacjami. Jestem przedsiębiorcą. Wiem, że firma musi zarabiać. Skutecznie ograniczam zbędne koszty dzięki stosowaniu budżetu granicznego oraz umiejętności pozyskiwania klientów z różnych źródeł. Buduję przemyślane strategie marketingowe. Nie wymagam wieloletniej umowy, czy długiego okresu wypowiedzenia. Ciągle aktualizuję wiedzę. Posiadam niezbędne narzędzia i własne, spore zaplecze. Pracuję na wspólny sukces. Zadzwoń do mnie w dogodnym czasie. Porozmawiajmy o wdrożeniu SEO do Twojej firmy.