Sukces wymaga pracy. Zacznijmy dziś. Na profesjonalnie przygotowanej witrynie, która odpowiada potrzebom użytkowników, masz już powieszoną ofertę? To dobry początek. Nawet najlepszy produkt lub usługa przejdzie bez echa, jeżeli nie zainwestujesz w ich odpowiednią reklamę. Pozycjonowanie stron to dobry wybór. O tym, na czym polega pozycjonowanie i kto powinien rozważyć inwestycję w tę formę promocji, przeczytasz po przejściu na podstronę pozycjonowanie stron. Niżej znajdziesz moją ofertę.

Ile zapłacę za pozycjonowanie strony lub sklepu internetowego?

Cennik pozycjonowania uzależniony jest od kilku czynników:

  • widoczności, jaką Twoja witryna już ma,
  • ilości zmian, które trzeba wprowadzić,
  • częstotliwości aktualizacji rozwojowych,
  • konkurencyjności branży w której działasz,
  • czasu, w jakim zakładasz osiągnięcie efektu.

 

Jeśli chcesz pozycjonować stronę firmową lokalnie, w umiarkowanie konkurencyjnej branży to musisz liczyć się z wydatkiem od 1500 zł netto/mc. Jeżeli myślisz o pozycjonowaniu sklepu internetowego to wycena, którą otrzymasz, będzie wyższa. Cennik pozycjonowania dla e-commerce rozpoczyna się od 2000 zł netto/mc.

Pozycjonowanie stron traktuj jako inwestycję. Samodzielnie możesz zadecydować o jej wysokości. Możesz zlecić tańsze pozycjonowanie, rozliczać się za efekt lub przyjąć, że będzie to fragment szerszej strategii marketingowej. Mój cennik pozycjonowania jest zawsze adekwatny do kosztów i pracy, którą muszę wykonać, żeby osiągnąć cel. Chcesz dowiedzieć się, ile będzie kosztowało pozycjonowanie Twojej strony? Skorzystaj z dostępnego niżej formularza lub wyślij e-mail na: czesc@seomariusz.pl.

Pozycjonowanie – zakres prac

Jak dystrybuowane będą Twoje pieniądze? Większość budżetu na pozycjonowanie przeznaczana jest na pokrycie kosztów wdrożeń i rozwiązań (np. optymalizacja, zakup linków), których nie usunę. Pozostała kwota to moje wynagrodzenie.

Jak pracuję? Współpraca ze mną wygląda następująco:

  1. rozmawiamy i poznajemy siebie nawzajem,
  2. wykonuję audyt SEO, profilu linków, firmowej witryny i analizę słów kluczowych oraz konkurencji „na wejście”,
  3. określamy zakres współpracy (cele – słowa kluczowe, pozyskanie konwersji, zwiększanie widoczności, harmonogram prac na stronie, harmonogram prac nad profilem linków, harmonogram prac rozwojowych) i dopinamy formalności (podpisujemy bezpieczną dla stron umowę, która reguluje zasady współpracy),
  4. przekazujesz mi niezbędne dostępy (dostęp do firmowej witryny, serwera ftp, Google Analytics i Search Console),
  5. uruchamiam dzienny monitoring pozycji w systemie Stat4Seo i aplikacji webowej.
  6. w cyklach miesięcznych raportuję swoją pracę (z raportu dowiesz się, co zrobiłem i jakie linki pozyskałem oraz gdzie jesteśmy).

 

Dlaczego warto ze mną współpracować? Jestem przedsiębiorcą. Wiem, że musisz zarabiać. Dlatego umożliwiam ograniczenie zbędnych kosztów. Buduję przemyślane strategie marketingowe. Nie wymagam wieloletniej umowy, czy długiego okresu wypowiedzenia. Pozycjonuję skutecznie od wielu lat. Wyciągnąłem wnioski z kilku porażek w karierze. Ciągle aktualizuję wiedzę. Posiadam niezbędne narzędzia i własne, spore zaplecze. Pracuję na wspólny sukces. Zadzwoń do mnie w dogodnym czasie. Porozmawiajmy o wdrożeniu SEO do twojej firmy.