Tekst SEO, czyli jaki?

„SEO” to wyrażenie, które bardzo często pojawia się wśród artykułów i ogłoszeń nawiązujących do pisania tekstów. Czym tak naprawdę jest ten rodzaj tekstu oraz jaką rolę odgrywa w promowaniu strony internetowej lub marki? W jaki sposób go napisać, aby zachęcić czytelnika do jego przeczytania? W niniejszym artykule zostaną zawarte wszystkie odpowiedzi na zadane pytania. Czym...

Usługi pozycjonowania / SEO jako element strategii marketingowej

Odpowiednie pozycjonowanie stron jest czynnikiem niezbędnym dla rozwoju każdego przedsięwzięcia biznesowego. Marketing internetowy na przestrzeni ostatnich lat stał się podstawą dobrze przeprowadzonej kampanii reklamowej. Liczba aktywnych odbiorców pozostałych mediów zdaje się spadać wprost proporcjonalnie do wzrostu osób, funkcjonujących w internecie. Jak skutecznie przeprowadzić kampanię internetową? Jakie skutki może nam przynieść dobrze przeprowadzona optymalizacja strony? Jakie...

Szkolenie SEO / Kurs SEO / książki o SEO – wiedza teoretyczna

Wiedza z zakresu SEO z biegiem czasu coraz bardziej zyskuje na wartości. Niezależnie od tego, w jakiej branży działamy – jeśli chcemy dotrzeć do klienta przy pomocy wszystkich dostępnych możliwości, musimy wiedzieć, jak odpowiednio zoptymalizować naszą stronę. Nawet w przypadku gdy nie zajmujemy się tym samodzielnie – powinniśmy być w stanie określić, czy zatrudniana przez...

Pozycjonowanie stron samemu – jak pozycjonować?

Pozycjonowanie stron samemu jest możliwe. Każdy, kto zdecyduje się na przystąpienie do optymalizacji strony oraz pozyskiwania linków ma szansę na poprawę widoczności pozycjonowanej witryny w naturalnych wynikach wyszukiwania. W zależności m.in. od konkurencyjności branży, pozycjonowanie strony samem umożliwi osiągnięcie dodatkowych korzyści w kilka tygodni po rozpoczęciu prac lub dopiero po kilkunastu miesiącach. Główną zaletą pozycjonowania...

Tanie pozycjonowanie stron

Tanie pozycjonowanie stron to temat, który często wzbudza kontrowersje zarówno wśród początkujących, jak i doświadczonych specjalistów w dziedzinie SEO. W niniejszym artykule postaram się przybliżyć kluczowe aspekty skutecznego, a jednocześnie niedrogiego pozycjonowania stron, zarówno dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z SEO, jak i dla tych, którzy posiadają już w tej dziedzinie pewne doświadczenie....

Pozycjonowanie PrestaShop

PrestaShop to dość plastyczny skrypt. Korzystający z niego właściciel firmy ma do dyspozycji szereg rozwiązań umożliwiających przyciągnięcie nowych użytkowników oraz skłonienie ich do wykonania oczekiwanego działania — dokonania zakupu. Skupię się na tych, które wyczerpią pozycjonowanie PrestaShop. Kilka słów o platformie PrestaShop PrestaShop jest darmowym skryptem. Platforma umożliwia tworzenie i zarządzanie sklepami internetowymi. Od lat...

Pozycjonowanie WordPress

WordPress to obecnie najbardziej popularny CMS, czyli system zarządzania treścią. Ten skrypt wybierany jest głównie do budowy i obsługi stron internetowych. WordPress z rozszerzeniem może funkcjonować jako niewielki sklep internetowy. Jako że oparty jest o licencję General Public License (GNU), jest w zupełności darmowy i może bezpłatnie go pobrać każdy użytkownik Internetu. Pierwszy WordPress ujrzał...

Linkowanie wewnętrzne na przykładzie bloga WordPress

Linkowanie wewnętrzne to ważny element dobrze przygotowanej strony. To fundament wysokiej pozycji w wyszukiwarce. Bardzo często potencjał linkowania wewnętrznego jest niewykorzystywany, co utrudnia cały proces pozycjonowania. Chcąc zmienić ten stan rzeczy konieczne jest wprowadzenie kilku kluczowych zmian. Pamiętaj jednak, aby wszystkie działania optymalizujące były wygodne w odbiorze głównie dla potencjalnych użytkowników. Pogodzenie komfortu odbiorców i...

SEO copywriting na przykładzie tego artykułu

Copywriting SEO to sztuka tworzenia tekstów na strony www, które pełnią nie tylko funkcje informacyjne i zachęcającego do skorzystania z opisywanej oferty, ale przede wszystkim wpływają na pozycję witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Teksty SEO, dzięki spełnieniu określonych wymagań, pomagają przyciągać nowych użytkowników i zwiększać sprzedaż bez korzystania z płatnej reklamy. SEO copywriting: co to...

Czas ładowania strony

Czas ładowania strony to czas, jaki zajmuje tejże stronie wczytanie się i pokazanie się w pełnej formie użytkownikowi docelowemu. Choć brzmi to dość prosto na szybkość ładowania się strony ma wpływ kilka czynników — sama w sobie nie jest też tak prostolinijna, jak mogłoby się wydawać. Mierzyć ją bowiem można na kilka sposobów, biorąc pod uwagę:...