Informacja to potęga. Wykorzystaj mądrze informacje z audytu.

Nie ma dobrego momentu na to, by zlecić przeprowadzenie audytu witryny. Wnioski z dokumentu końcowego stanowią zazwyczaj dobry impuls do rozwoju funkcjonującej już witryny, która jest nieproduktywna. O tym, czym jest audyt SEO, dlaczego warto zlecić jego wykonanie i jakie informacje znajdziesz w kończącym go raporcie, przeczytasz po przejściu na podstronę, której link jest tutaj. Niżej znajdziesz moją ofertę.

Wykonuję audyty SEO. W ich podsumowaniach odnoszę się do różnych kwestii technicznych i czynników zewnętrznych, które uniemożliwiają Twojej witrynie osiągnięcie podium branżowych wyników wyszukiwania. Partnerzy, którzy zdecydowali się skorzystać z mojego doświadczenia i zamówili audyt SEO, znaleźli w raporcie dodatkowo informacje o tym, jak zminimalizować zjawisko porzuconych koszyków i poprawić konwersję. Na wykonanie audytu i przygotowanie podsumowania potrzebuję od 2 do 10 tygodni. Cena analizy zależna jest od jej zakresu i wielkości witryny. Wynosi od 800 zł netto.

Audyt SEO witryny traktuj jako inwestycję. Wycena tej analizy jest zawsze adekwatna do kosztów i pracy, którą muszę wykonać, żeby dostarczyć Ci niezbędne informacje oraz wskazać sposób rozwiązania wykazanych problemów. Chcesz dowiedzieć się, ile będzie kosztowało wykonanie audytu Twojej strony? Wyślij e-mail na: czesc@seomariusz.pl. Nie zapomnij o umieszczeniu we wiadomości adresu witryny.

Za co zapłacisz? Decydując się na skorzystanie z tej oferty zapłacisz za dogłębną analizę, której zakres wspólnie ustalimy oraz raport w pliku PDF. W tym dokumencie znajdziesz opis aktualnej sytuacji, informacje o występujących problemach i możliwe sposoby ich rozwiązania.

Jak pracuję? Po ustaleniu szczegółów współpracy, podpisaniu dokumentów i przekazaniu niezbędnych dostępów przystępuję do analizy danych. To kilkuetapowy proces. Finalnym efektem moich działań jest wspomniany już raport.

Dlaczego warto ze mną współpracować? Posiadam niezbędne do wykonywania audytów narzędzia i doświadczenie. Pracuję nieszablonowo. Wykonuję tylko tyle zadań, ile jestem w stanie należycie zrealizować. Czerpię radość z sukcesów witryn partnerów, dla których wykonywałem audyt SEO.