Sklep internetowy. Asortyment: narzędzia budowlane. Czas: 01.2018 -11.2018.

sklep z narzędziami

Wyzwanie

Systematyczne zwiększanie ruchu i przychodu dzięki SEO i link buildingowi oraz PPC w Google ADS. Ograniczony budżet. Współpraca z osobami zajmującymi się sprzedażą z innych kanałów.

Rozwiązanie

Analiza danych z GSC i GA. Analiza potencjału słów kluczowych za pomocą SENUTO. Optymalizacja strony głównej, kategorii i bloga (m.in. treść, wydajność, linkowanie wewnętrzne). Rozwój bloga. Linkowanie z prywatnych witryn na stronę główną. Link building na kategorie i wpisy blogowe z publicznych miejsc. Kampania linków sponsorowanych dla kilku najtrudniejszych słów kluczowych.

Rezultaty

Poprawa globalnej widoczności witryny. Zwiększenie ruchu. Zwiększenie ilości transakcji i wzrost przychodu. Przychód osiągnięty dzięki SEO i link buildingowi to 66363,91 zł. Przychód z Google ADS to 25 149,19 zł. Razem to niespełna 54% łącznego przychodu, który wypracowany został w ciągu 11 miesięcy.