Sklep internetowy. Asortyment: kosmetyki. Czas: 08.2018 -11.2018.

optymalizacja sklepu internetowego

Wyzwanie

Dopasowanie działań do możliwości klienta. Cel to zwiększenie ruchu i przychodu dzięki SEO.

Rozwiązanie

Analiza danych w GA i GSC. Analiza słów kluczowych i widoczności witryny za pomocą SENUTO. Zmiana treści z uwzględnieniem zebranych danych, poprawa linkowania wewnętrznego i przyśpieszenie szybkości wczytywania sklepu internetowego.

Rezultaty

Poprawa globalnej widoczności witryny. Zwiększenie ruchu o 152,87% w okresie od 08.2018 do 11.2018 względem analogicznego okresu w roku ubiegłym. Zwiększenie ilości transakcji o 34 i wzrost przychodu o 29 333,90 zł.

Liczba sesji +152,87%

Liczba zamówień +50,8%

Przychód (w tys. zł): + ok. 57,73%